- Zamawiający powinien sprawdzić w obecności Doręczyciela:
- czy opakowanie nie jest naruszone
- czy przy potrząsaniu paczki nie dochodzą dźwięki mogące świadczyć o stłuczeniu czy mechanicznym uszkodzeniu zawartości
- W przypadku naruszeń lub uszkodzeń należy odmówić przyjęcia przesyłki i wraz z Doręczycielem sporządzić protokół, w którym należy opisać zastane uszkodzenia. Spisany dokument musi być opatrzony podpisem i pieczątką Doręczyciela.
- Uszkodzenia gwarancyjne należy zgłaszać e-mailem na adres biuro@hk24.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 (22) 850-65-95 lub + 48 887 550 262
- Zamawiający może zwrócić towar w terminie 14 dni licząc od daty odbioru zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Towar zwracany musi być w stanie nieuszkodzonym i w oryginalnym opakowaniu, a koszty zwrotu pokrywa Zamawiający.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
Formularz odstąpienia od umowy >>